مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-16اقتصادي

تولید و رهاسازی 150 میلیون قطعه بچه ماهی استخوانی در رودخانه های گیلان


مدیرکل شیلات گیلان، از تولید بیش از 150 میلیون قطعه بچه ماهی از انواع ماهیان استخوانی در سال جاری خبر داد و گفت: رهاسازی بچه ماهی های تولید شده در رودخانه ها و تالاب های منتهی به دریای خزر تا مردادماه صورت می گیرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل شیلات گیلان، از تولید بیش از 150 میلیون قطعه بچه ماهی از انواع ماهیان استخوانی در سال جاری خبر داد و گفت: رهاسازی بچه ماهی های تولید شده در رودخانه ها و تالاب های منتهی به دریای خزر تا مردادماه صورت می گیرد.

عظیم مدبری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فصل رهاسازی بچه ماهی ها در رودخانه ها و تالاب ها، اظهار کرد: با هدف بازسازی ذخایر ژنتیکی ماهیان بومی با ارزش دریای خزر و افزایش درآمد صیادان و پایداری اشتغال جامعه صیادی، بیش از 150 میلیون قطعه بچه ماهی از انواع ماهیان استخوانی در سال جاری تولید شده است.

وی گونه های تولید شده را شامل سفید، سوف، سیم، کلمه، کولی، لای ماهی، سس ماهی، کپور معمولی و کپور تالابی و انواع ماهیان خاویاری دانست.

مدیرکل شیلات گیلان تصریح کرد: حدود یک و نیم میلیون قطعه بچه ماهی از انواع خاویاری شامل قره برون، اوزون برون، شیپ و فیل ماهی نیز تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و رهاسازی 150 میلیون قطعه بچه ماهی استخوانی در رودخانه های گیلان

تولید و رهاسازی 150 میلیون قطعه بچه ماهی استخوانی در رودخانه های گیلان